Növekvő és fejlődő igények a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren

A minőség elsődlegessége mellett fókuszban a környezettudatosság, munkahelyi egészségvédelem és biztonság

Az Airport Service Budapest Zrt. fejlesztési programja

A szolgáltatói terület meghatározó cége már a múlt évben felismerte, hogy folyamatosan ügyfelei igényei és elvárásaihoz illeszkedően kell fejlesztenie belső menedzsment rendszerét. Az auditált ISO 9001 minőségirányítási rendszer átdolgozásra került tanácsadóink által és környezetvédelmi, munkahelyi egészségvédelmi és biztonsági irányítási rendszer elemekkel kiegészülve egységes vezetői követelményrendszerré alakult.

ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001

Az Airport Service Budapest Zrt. legnagyobb megrendelői a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér és a MÁV Csoport különösen érzékeny a nagyszámú utaslétszám miatt egyrészt a környezet védelmére, a megkövetelhető tisztaságra, rendezettségre, másrészt azokra a fejlesztésekre, amelyek a munkahelyi egészségvédelem és biztonság területein is megteszik a szükséges fejlesztési és beruházási lépéseket. Ahhoz, hogy ezek számonkérhetőek legyenek a cég minden vezetőjétől és munkatársától, integrált irányítási rendszer került kialakításra és bevezetésre.

Integrált audit júliusban

Nemzetközi repülőterünk egyre inkább mutatja az élet jeleit és túlélve a nehéz hónapokat, egyre jelentősebb utaslétszámmal kezd ismét működni. Az auditot a három szabványra vonatkozóan azért is határoztuk meg július hónapra, hogy a felülvizsgálatot végző szakemberek, auditorok a működés folyamatait legyenek képesek ellenőrizni és felülvizsgálatukkal járuljanak hozzá javaslatok formájában a még jobb és hatékonyabb belső folyamatok kialakításához.

Bízunk benne, hogy július hónaptól először a szolgáltatói területen mindhárom szabványra sikeresen auditált partnercégnek gratulálhatunk, akik folyamatosan tovább bővíthetik reptéri szolgáltatásaikat, illetve a MÁV Csoport felé nyújtott komplex tevékenységüket.