Banner
Vagyonkezelés másképp

 

Együttműködő partnerünkkel, az Elektroprojekt 2000-rel közösen bemutatjuk a Dominus Vagyonkezelő rendszert, amely az önkormányzatok ingatlanállományának kezelésére szolgáló informatikai rendszer. Használatával egyszerűsödnek a munkafolyamatok, a vezetők naprakész jelentésekhez jutnak az eredményességéről, átláthatóvá válik a vagyongazdálkodás és megszűnnek a tevékenység informatikai támogatásával kapcsolatos napi szintű kihívások, problémák.

A Dominus alapja egy egységes vagyonnyilvántartás, ehhez kapcsolódnak a különböző folyamatelemek; az ügyfelek, szerződések kezeléséhez, számlázáshoz, támogatásokhoz, követeléskezeléshez tartozó felületek. Az ügyfélszolgálati munka, az ügyintézés, a rendszer operatív (back-office) folyamatai egyetlen rendszerben valósulnak meg, ezáltal egyszerűsödik az adminisztráció, hatékonyabbá válik az üzleti és pénzügyi folyamatok kezelése, a rendszer pedig folyamatosan naprakész információkkal látja el a vezetőket.

 

Kiknek ajánljuk a Dominus Vagyonkezelő rendszert?

A Dominus Vagyonkezelő tökéletes megoldás az önkormányzatoknak, vagyonkezelőknek, amennyiben:

  • §  jobb minőségű, gördülékeny szolgáltatásokat szeretnének nyújtani ügyfeleiknek,
  • §  havonta legalább 500 db számlát állítanak ki,
  • §  hatékonyan szeretnék fejleszteni a vagyonkezelés informatikai támogatását,
  • §  szeretnék biztosítani a folyamatok nyomon követését, kontrollálását,
  • §  bizonyított, költséghatékony, egyszerűen használható megoldást keresnek.

 

A Dominus által lefedett területek:

  • §  Bérbeadás
  • §  Értékesítés
  • §  Műszaki feladatok kezelése
  • §  Ügyfélszolgálat, adminisztráció
  • §  Pénzügy
  • §  Követeléskezelés
  • §  Jogi ügyek kezelése
  • §  Vezetői döntéstámogatás

 

Általános előnyök:

  • §  Teljes körű, moduláris megoldás egységes adatbázissal.
  • §  Felhasználóbarát, böngésző alapú felület.
  • §  Rugalmasan testre szabható, platformfüggetlen.
  • §  Kifinomult, szerep-alapú jogosultságkezelés.
  • §  Automatizált számlázás, követeléskezelés.
  • §  Megszünteti a redundáns adatbevitelt.
  • §  Automatizált nyomtatvány készítés (pl. bérleti szerződések, bizonylatok, számlák stb.).
  • §  Nyomonkövethető, ellenőrizhető folyamatok.
  • §  Ellenőrzési mechanizmusok.
  • §  Kifinomult ügyfélszolgálati modul.

 

Üzleti előnyök:

  • §  Hatékonyabb működés jelentős megtakarítás.
  • §  Naprakész jelentések a vezetők részére.
  • §  Átláthatóság biztosítása.
  • §  Gyorsabb, ügyfélbarát ügyintézés.
  • §  A követeléskezelés automatizált, átlátható a kintlevőségek, hátralékok státusza.
  • §  Hatékonyabb belső kommunikáció, adatáramlás.

Vegye fel velünk a kapcsolatot, amennyiben szeretne bővebb információt kérni a termékről! 

  • Controll Zrt. 2020-08-12 09:17:48